Afhold kick off møde i Cirkusbygningen

Hvis du går med overvejelser om at afholde et kick off møde for din virksomhed, så er det naturligvis vigtigt med nogle gode lokaler, hvor der er plads til alle dine ansatte. Med en skøn beliggenhed i centrum af København, så er Cirkusbygningens magiske rammer en oplagt mulighed for dit kommende kick off arrangement.

Send forespørgsel

Derfor skal du holde dit kick off møde i Cirkusbygningen

Herunder har vi listet nogle af de væsentligste grunde til, at mange virksomheder vælger at benytte vores storslåede lokaler år efter år.

1. Plads til både de store og de mindre virksomheder

Hvis du har behov for at invitere et stort antal medarbejdere med til dit kick off arrangement, så vil du have rig mulighed for dette hos os.

I Cirkussalen vil du nemlig have muligheden for at have mellem 200-1000 ansatte med, hvor der er god plads til dagens aktiviteter. Du kan blive endnu klogere på lokalets faciliteter og kapacitet i Cirkussalen her.

Hvis du derimod har et lidt mindre selskab med, så kan du booke vores Buddha Lounge med plads til mellem 40-150 mennesker. Du kan læse mere om Buddha Lounge her.

2. God placering i hjertet af København

Vores placering på Jernbanegade – kun et stenkast fra Hovedbanegården – betyder, at transporten til og fra jeres kick off møde vil blive så let og enkel som mulig. Desuden betyder vores centrale placering, at der ligger en række fantastiske overnatningsmuligheder lige i nærheden. Vi har mange, nære relationer med hotellerne i København, så hvis du har behov for en hånd med hensyn til overnatning, vil vi med glæde være til assistance. Kontakt os her – så finder vi en god løsning for jer.

3. Imponerende lokaler

Udover den centrale placering i hjertet af København, du vil få ved at afholde dit kick off møde hos os, så får du samtidig også nogle skønne lokaler, der vil imponere dine ansatte. Som nævnt tidligere har vi to lokaler, der passer til forskellige virksomhedsstørrelser: Cirkussalen & Buddha Lounge.

Cirkussalen er fuldt udstyret som et teknologisk moderne auditorium, hvor du vil have rig mulighed for at holde oplæg for alle dine ansatte.

Kick off møde i Cirkusbygningen
Kick off møde i Cirkusbygningen

Buddha Lounge tilbyder en mere intim atmosfære, hvor du ligeledes vil have mulighed for holde oplæg med hjælp fra LCD projektor, lærred samt mikrofon.

Kick off møde i Cirkusbygningen
Kick off møde i Cirkusbygningen

4. Mulighed for spisning

Hvis jeres kick off arrangement skal forløbe over en hel dag, så har du og dine ansatte mulighed for at nyde en lækker middag i Cirkusbygningen om aftenen.

Det er ikke muligt at medbringe egen mad og drikke, men vores professionelle kokke er til gengæld til rådighed for jer. Hvis du ønsker at forkæle dine ansatte med en madoplevelse ud over det sædvanlige, så sørger vi for en velsmagende middag, som naturligvis kan tilpasses, hvis du har allergi, diabetes eller har andre særlige ønsker til menuen.

5. Vi guider dig hele vejen

Hvis du føler, at det er uoverskueligt på nuværende tidspunkt at skulle arrangere et møde for alle dine ansatte, så fortvivl ej. Vi vil nemlig med glæde hjælpe eller guide dig til den bedste løsning, så du slipper for en masse bekymringer. Det kan være alt fra hotelbooking til spisning og generel planlægning af jeres kick off.

Vores mål er at skabe de perfekte rammer for jeres kick off møde, så det er din virksomhed og dine medarbejdere, der er i fokus.

Sådan kunne jeres pakke se ud:

Er I minimum 200 personer og skal I afholde en konference med efterfølgende middag, så foreslår vi følgende:

  • Lokaleleje (08.30 – 22.00)
  • Garderobe
  • Isvand er inkl. under konferencen
  • Kaffe/te er inkl. under konferencen
  • Formiddagsforplejning
  • Frokost inkl. 1 sodavand
  • Eftermiddagsforplejning
  • Velkomstdrink
  • 3-retters menu
  • 3 genstande under middagen (øl, vin og sodavand)
  • Isvand er inkl. under middagen
  • Kaffe/te er inkl. under middagen
  • Udvalgte shownumre fra Wallmans
  • Standard teknikpakke inkl. egne teknikere

Vores restaurant sørger for en udsøgt 3-retters menu (vælg suppe el. tapas). Se menuen for august 2018 til juni 2019.

Det er muligt at skræddersy aftenen med jeres egne indslag, fx en velkomsttale fra direktøren, uddeling af medarbejder-awards, personlig underholdning osv. I kan også vælge at supplere aftenen med udvalgte shownumre fra Wallmans.

Program:

08.30 – 09.00: Ankomst, garderobe, formiddagsforplejning samt seating
09.00 – 11.30: Fagligt oplæg (evt. m. indlagte pauser)
11.30 – 12.30: Frokost
12.30 – 14.00: Fagligt oplæg (evt. m. indlagte pauser)
14.00 – 15.00: Eftermiddagsforplejning
15.00 – 16.00: Fagligt oplæg (evt. m. indlagte pauser)
16.00 – 16.30: Konferencen afsluttes
16.30 – 18.00: Cirkusbygningen gøres klar til middag
18.00 – 18.30: Seating i Cirkussalen
18.30 – 22.00: 3-retters middag med udvalgte shownumre i Cirkussalen

Endeligt program udarbejdes med udgangspunkt i jeres ønsker. 

Vi har brug for 1,5 – 2 timer til at gøre Cirkussalen klar til jeres middag efter konferencen. I dette tidsrum foreslår vi en hyggelig pause i foyeren, hvor gæsterne kan strække benene, mingle og få en kølig drink i en af barerne. Det er selvfølgelig også en mulighed at gå en tur i vores smukke hovedstad, tage et hvil på hotellet eller andet.

Send forespørgsel

Hvad er vigtigt på et kick off møde?

Noget af det vigtigste ved et kick off er at have virksomheden og de ansatte i fokus. Denne dag skal omhandle sammenholdet og alle de ting, som I har tilfælles som kollegaer.

Du skal som arrangør gå efter, at dine ansatte efterfølgende føler sig tæt knyttet med virksomheden og hinanden samtidig med at fylde dem med motivation for at yde en ekstra indsats for fællesskabet. Dette kan gøres ved, at ledelsen holder oplæg omkring virksomhedens vision, fremtidige mål og missioner.

Én af de vigtigste årsager til, at folk elsker at tage på arbejde, er deres kollegaer. Derfor er det vigtigt, at du styrker dette sammenhold, så dine medarbejdere har lyst til at tage på arbejde og yde en ekstra indsats for hinanden.

Dette kan gøres ved at udføre diverse øvelser, der styrker forholdet mellem dine ansatte. Hvis du mangler idéer, er du velkommen til at kontakte os, så kan vi tale sammen om, hvad I kan gøre til kick off arrangementet.

Hvorfor er kick off en god idé?

I en travl og stresset hverdag med deadlines og konstante møder på kryds og tværs, kan det være enormt svært at finde tiden til at sætte sig ned sammen og tale om virksomhedens samlede strategi.

Dette er dog ikke bare noget, som du som leder bør glemme, da jeres strategi og målsætninger er jeres ledestjerne, der kan bidrage til at tage beslutninger for jer.

Hvis alle dine ansatte er helt inde i virksomhedens mål, kultur og strategi, så vil de være i stand til at tage de rette beslutninger, der gavner jer samlet set til at opnå disse mål.

På et kick off møde kan du sørge for, at alle ansatte får talt sammen, så I bliver klogere på virksomhedens strategi. Det er uden tvivl noget, der kan gavne virksomheden på sigt og dermed sikre en stabil samt langtidsholdbar forretning.

Et kick off er dog ikke udelukkende alvor, og du skal huske at pleje de personlige forhold, som vi har nævnt. Derfor er det ofte en god idé, hvis du begynder dagen med nogle timer, hvor I arbejder seriøst og fortæller om virksomhedens fremtid. Dernæst kan du slå over i noget mere afslappende, hvor fællesskabet er i fokus – for eksempel med en god middag og fest om aftenen.

Dette vil give en stærkere indsigt i virksomheden og stærkere forhold mellem dine ansatte.

Book lokale til dit kick off arrangement her

Er du klar til at booke dit næste kick off arrangement hos Cirkusbygningen? Så kan du kontakte os allerede i dag. Prisen på dit arrangement vil blandt andet afhænge af størrelsen af din virksomhed, dine ønsker til mad og evt. underholdning.

Send forespørgsel